Himmelblau ontwikkeling

Merkdenken is voor een goed doel net zo belangrijk als voor elke andere organisatie. Als je weet wat je wilt zijn en wat je kracht is, dan heb je de rode draad voor alle activiteiten binnen je organisatie te pakken.

De wereld om ons heen vraagt van organisaties om zich continu aan te passen. Voor de mensen die deze organisaties vormen, vergt dat een continue ontwikkeling van hun denken en doen.

Daarom zijn trainingen voor Himmelblau een instrument om een advies of een plan tot leven te laten komen op alle niveaus en in de dagelijkse praktijk van de organisatie. Daartoe gebruikt  Himmelblau op maat gesneden programma's op het gebied van:

  • Marketing: Hoe maak je een goed marketingplan en vandaar uit realistische actieplannen die passen binnen de cultuur van de organisatie.
  • Merkdenken: Waarom is het belangrijk. Hoe ontwikkel en gebruik je een merkboek. Hoe pas je het merk-denken toe op de werkvloer.
  • Maatschappelijk betrokken: Hoe kies je als bedrijf een maatschappelijk doel om mee samen te werken dat het beste bij jou past.

Ontwikkeling begint bij de leidinggevenden van een organisatie die samen bewust een proces doorgaan om richting en inhoud van het bedrijf te bepalen. Himmelblau faciliteert dergelijke processen op het gebied van organisatie, planning en strategie door gebruik te maken van workshops en creatieve brainstorms.

Zo hebben we voor Change for Children, een samenwerkingsverband van hulporganisaties, een training ontwikkeld en uitgevoerd over merkdenken en marketing.

Ga terug naar 'Wat Himmelblau doet'